دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1400/09/09 - 12:00
  • تعداد بازدید : 3304
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 60
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نحوه تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1400

با عنایت به لزوم تشکل پرونده فیزیکی (مالی و آموزشی) دانشجویان پردیس خودگردان در سال تحصیلی 1400 طبق موراد خواسته شده در تاریخ های اعلامی، اقدام نمایند.

 


*قابل توجه دانشجویان جدیدالورود مقطع دكتري عمومي ، دکتری تخصصی کارشناسی ارشد و كارشناسي (سال تحصیلی  1400 ) ورودی نیمسال اول و دوم  پردیس خودگردان شعبه بين‌الملل*


دانشگاه علوم پزشکی همدان


 


*مدارك لازم جهت تشکیل پرونده و ثبت نام در پردیس دانشگاه


1.    تصوير مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه (یک برگ)


2.    تصوير ریزنمرات سه ساله دبیرستان (یک برگ)


3.    تصوير مدرک و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی ( یک برگ (


4.    تصوير مدرک کاردانی، کارشناسی و یا مقاطع بالاتر ( دو برگ مخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهها(


5.    دو سری فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه


6.    دو برگ فتوکپی ازکارت ملی


7.    چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری


8.    تصوير مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را با توجه به مقررات وظیفه عمومی مشخص کند.


9.   تصوير از صفحه ثبت نام اولیه اینترنتی در دانشگاه علوم پزشکی همدان


10.  کپی کارنامه اولیه آزمون سراسری


12. تصوير از مدارک ایثارگری (مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران، جانبازان، شاهد) مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش (جهت اعمال تخفیف شهریه سهمیه تاییدیه ستاد شاهد دانشگاه الازمی می باشد لذا از طریق شماره تماس 38380454-081 اطلاعات لازم را کسب نمایید.


13.  اصل و تصوير فیش واریزی بابت شهریه یک ترم جهت پذیرفته شدگان رشته های پردیس خودگردان  قابل واریز از كليه شعب بانک رفاه به شماره 2175227130005 با شناسه واریزی 131900016310000 بانک رفاه کارگران  شعبه مهدیه در سراسر کشور
در ضمن در فیش واریزی حتماً نام دانشجو و شماره دانشجویی قید گردد  یا به صورت پرداخت حضوری از طریق دستگاه کارت خوان در امور مالی دانشکده انجام خواهد شد.


14.  سفته جهت تضمین (با مبالغ : پانصد میلیون ریال جهت دانشجويان دكتري، سیصد میلیون ریال جهت دانشجويان کارشناسی ارشد نا پیوسته و مبلغ سیصد میلیون ریال جهت دانشجويان كارشناسي)


 


توجه:


اطلاعات روي سفته مانند تصوير ذيل توسط دانشجو تكميل گردد:


  * اطلاعات پشت سفته مطابق با موارد ذيل توسط ضامن تكميل گردد:


1. نام و نام خانوادگي ضامن


2.كد ملي ضامن


3. آدرس كامل محل سكونت و شماره تماس ضامن


4. درج دو امضا توسط ضامن

5.گواهی امضای ضامن و یک برگ کپی از آن


**توضيح اینکه گواهي امضاي ضامن ثبت شده در دفترخانه اسناد رسمي به انضمام مدارك ذيل دريافت مي‌گردد.**


شرايط ضامن:


 1-کارمند ((دارای فیش حقوقی یا حکم کارگزینی))  ارائه اصل و یک برگ تصوير فيش يا حكم كارگزيني به  انضمام تصوير شناسنامه و كارت ملي


     يا


 2-دارندگان جواز کسب یا پروانه بهره برداری ارائه اصل و یک برگ تصوير به  انضمام تصوير شناسنامه و كارت ملي


فرم تعهدنامه


مدارک مورد نیاز جهت تحویل به اداره کل آموزش دانشگاه


1-                 اصل دیپلم متوسطه دوم جهت دانشجویان نظام آموزشی3-3-6 به همراه ریزنمرات


2-                 اصل دیپلم پیش دانشگاهی جهت دانشجویان نظام قدیم به همراه ریزنمرات


3-                 کپی از تمامی صفحات شناسنامه یکسری


4-                 کپی ازپشت و روی کارت ملی


5-                 عکس 4×3  2 قطعه


6-                  فرمهای شماره (1)،‌ شماره‌(4)، جهت دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر، فرم مشخصات، فرم اطلاعات سلامت


7-                 تصویر معافیت تحصیلی یا کارت معافیت و یا پایان خدمت دانشجویان پسر


8-                 رسید تأییدیه تحصیلی


 


جدول رشته های مذکور به شرح ذیل می باشد:



























رشته



نیمسال ورود



تاریخ حضور



پزشکی



نیمسال اول و دوم 1400



یکشنبه تا سه شنبه


14/9/1400 لغایت  16/9/1400



دارو سازی و دندانپزشکی



1400



جهارشنبه تا پنج شنبه


17 /9/1400 لغایت 18/9/1400



کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی



نیمسال اول و دوم 1400



شنبه تا دوشنبه


20/9/1400 لغایت 22/9/1400




 


ضمنا تحویل کارت دانشجویی منوط به تشکیل پرونده می باشد


 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 110115
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید